مسافرت رفتن

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      بینی خود را خیلی ضعیف نکنید

      دمیدن بینی به شدت می تواند منجر به بیش از یک خونریزی بینی شود (نحوه پاک کردن بینی خود را از نظر بهداشتی، G2، 15 اکتبر). چند سال پیش، اولین همسر من تلاش کرد تا به من کمک کند تا عادتم به عطسه کردن، احتمالا به علت آلرژی صابون، باعث شود که من به من کمک کنم تا بینی من بهتر شود. یک صبح من از طریق یک سوراخ بینی نفوذ کرده و در گوش چپ من ناشنوایی کردم. فکر میکنم برخی از لوله های Eustachian را از بین می برم، من آن را چک کردم. در حقیقت من اکثر اعصاب را از طریق "استرس خون" از بین بردم: همان چیزی است که به یک شیلنگ زدن و فشار دادن آب منتهی می شود. شوک از ضربه به گوش، از طریق خون انجام شد، و اعصاب را از بین برد. این می تواند به هر عملکرد عصبی هدایت می شود، اما به ندرت دو بار به یک شخص. حالا، دستمال من کجاست؟


      نویسنده : amy
      برچسب‌ها : سلامتی,
      تاريخ : جمعه 27 مهر 1397 ساعت: 23:15
      بازدید : 237

      دختر به والدین میپردازد تا برای عروسی فانتزی پرداخت کنند

      آنها هر دو حرفه ای با مشاغل خوب پرداخت می شوند. آنها یک خانه دارند

      چند وقت پیش، جیمی ایمیل خود را از شوهرم (پدرش) پرسید که چقدر می تواند به عروسی کمک کند.

      او به ما نمی گوید جایی که می خواست ازدواج کند، یا هزینه. ما هر دو بازنشسته با درآمد محدود، و شوهرم و من در مورد مقدار ما می توانیم استطاعت توافق کردند. وقتی به جیمی گفتیم چه می توانستیم به او بدهیم، یک کلمه نگفت. با این حال، بعدا متوجه شدیم که او به مادرش (همسر شوهر من) شکایت کرده است، و سپس با شوهرش تماس گرفت تا او را بترساند زیرا محل برگزاری عروسی جیمی بسیار گران است.

      ما با رفتار جیمی صدمه دیده و گیج شده بود، چرا که او برای اولین بار درباره بودجه عروسی صحبت ما را نکرد و تصمیم گرفت که هر یک از ما بتواند قبل از تصمیم گیری در یک عروسی بسیار پر هزینه کمک کند. ما پیشنهاد کردیم که پول بیشتری به او بدهیم، هرچند که این امر بر روی منابع مالی ما تاثیر می گذارد. از آن زمان، ما از چند ماه گذشته از او خواسته ایم و او را به طور کامل از فعالیت های برنامه ریزی عروسی خود مانده ایم. ما انتظار داریم که تنها زمانی که از او می شنویم، زمانی که او می خواهد چک کند. همه چیز باعث می شود که من اشتباه نکنم. شما چطور پیشنهاد میکنید که این کار را انجام دهید؟


      Dismayed عزیز: آنچه شما باید انجام دهید این است که خود را به صورت مالی آسیب رساند برای پرداخت عروسی رویای دیگران. زوج های متاهل باید عروسی هایی را که می توانند بپردازند، میزبانی می کنند و مسئولیت تامین مالی عروسی خود را دارند. یکی از راه های انجام این کار این است که با جمع آوری وعده های والدین خود، و هیچ چیز اشتباهی در این مورد وجود ندارد. در این مرحله، شما به میزانی توافق کرده اید، شما احساس گناه را به دادن بیشتر، و باید پایان آن است.

      اگر "جیمی" می خواست به قدردانی از شما ابراز کند یا حتی از شما پول بیشتری می گرفت، می توانست با کمک شما از برنامه ریزی، به شما خونریزی کند. با پذیرش پول خود، شما را به عنوان میزبان مشترک دعوت می کند، و شما باید به این گونه اذعان کنید (نفس خود را حفظ نکنید).

      در این مرحله او پدر و مادر طلاق خود را از یکدیگر جدا می کند. پدرش باید رفتار ناخوشایند خود را ابراز کند. امیدوارم که شما و شوهرتان به فشار مالی بیشتری بر نخورید.


      نویسنده : amy
      برچسب‌ها : wedding,
      تاريخ : چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت: 23:15
      بازدید : 205

      صفحات وب